règen nem ìrtam,de most...

2009.12.07. 23:12

Eltelt egy kisido amiota visszatèrtem Italiàba.

Itt minden rendben,a kisebbik gyerek no mint a gomba.Az evèssel nèha problèmàk vannak,mert nonek a fogai.

A nagyobbik gyerekkel vannak kisebb-nagyobb problèmàk tanulàs terèn,mert a suliban nem csinàlja rendesen a feladatokat,de most màr kezdi magàt osszeszedni.

Pènteken lauràval ès baràtaival egy bàrban voltunk ès tok sokat beszèlgetunk:)

ès talàlkoztam azzal a pincèr lànnyal,akirol kiderult,h.az apukàja magyar.tok durva,vele is beszèlgetem egy kicsit:)

màsnap bementem comoba,tok sokat sètàltam nagyon szèp:)aztàn a busz megàlloban,mindenki tolem akar meg tudni mindent,vicces volt,de az volt a legviccesebb amikor megkèrdezèk az idot,de olyan szerkezettel amit èltemben nem hallottam mèg.de ràjottem,h.mit akar.

ma szulok ès a kisebbik gyerek anconàban vannak a rokonoknàl,surgos làtogatàs,aztàn most itthon vagyok a nagyobbik gyerekkel,hnap èrkeznek v.ma kèso este a szulok meg a pici.

aztàn most 2napig szunet van,mert unnep van.ès kiderult,h.mièrt kellett ilyen surgosen karàconyfa,mert itt dec.8-tol jan.6-ig àll a karàcsonyfa.

szoval karàcsonyfa van màr ès kedden egyutt dìszitjuk fel.:)

ja,ès vannak kèpek,remèljuk sikerul feltolteni is.:P

 

 

ès van karàcsonyfa:)egèsznap azt csinàktunk egèsz szèp lett:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://izs90.blog.hu/api/trackback/id/tr401582018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frani 2009.12.09. 21:19:30

de ők csinálják okosan, ha már egyszer karácsonyfát vesznek ne 1 hétre vegyék, hanem sok ideig és igazuk van...bár én szerintem megunnám Karácsonyig, hogy mindig ott áll :D akkor már nincs meglepi Karácsonykor :D
süti beállítások módosítása