Kedves Mindenki!

Eldontottem ìrok ha màr ìgy feltàmadtam halottaimbol.

Eloszor is suru bocsànt kèrès kozepett,ne,haragudjatok hogy ennyi ideig mèly hallgatàsba burkoloztam.De most màr itt vagyok ès probàlok beszàmolni egy-kèt dologrol ami mostanàban tortènt velem.

Szoval megprobàlom kezdeni az elejèn.

Kb.2hètig beteg volt a nagyobbik gyerek.utolag derult ki,h.szalmonelàs volt a gyerek.Kiràlysàg szerencse,h.senki nem kapta el tole.Aztàn èn doltem ki ès a kicsi.éljen,aztàn szepràcio kovetkezett be.Baba nagynènihez èn egyedul  a hàzban,ez elèg ramaty volt.Ja ès mindenkit megnyugatok,nem malacnàthàm volt(krisztitol van ez az elnevezès).Vègre meggyogyultam ès minden hogyan jobban èrzem magam.

Lauràval elèg sokat talàlkoztunk mostansàg,mert Crinek segìt a hàziban.

Lauràval sokat beszèlgetunk ès rengeteket segit nekem.Igy talàltunk tanfolyamot nekem,ugyhogy nem sokàra elkezdek tanfolyamra jàrni,csak mèg beszèlgetnem kell egy pasassal v. novel.ezt mèg nem tudom.kivàncsi vagyok.valoszinu tele lesz arabbal,nègerrel,albànnal..ect.(az itten kisebbsèg)

Lauràval szombaton(azaz tegnap)voltunk sètàlni dèlelott ès talàlkoztunk egy ismerosèvel,akivel osszevesztek ès most kibèkultek.a sràc tegyuk hozzà teljesen orult.ès azt mondta,hogy majd elvisz korbe visz a vàroson.laura teljesen lelkes lett ès mondta,h.na tok jo,helyes meg jo arc..ect.belolem kitort a rohogès ès kozoltem,kizàrt,h. bàrhova elmenjek vele,egy rèszt orlut,màsrèszt nem az èn esetem.Laura kikerekedett szemekkel nèzet ràm,hogy lehetsèges ez.

Aztàn Lauràval vonatot nèztunk velencèbe,mert pènteken velencèbe megyek,mert nagymamàm ès kis ocsèm,jonnek meg làtogatni velencèt.ugyhogy beszèltem mirkàval(anya)okè ès elvisz kocsival comoba,hogy ne kelljen olyan koràn kellni.Nagyon rendes no.Elmesèltem neki hogy eniko,itt van svàjcban(svàjc tolunk 20percre van).Teljesen lelkes lett ès tok orult neki,hogy van ismeros ès viszonylag kozelben(ez a kozel kb.350km).Igy valamikor enkiovel osszefuttunk:)

ès kihagytam,h.lauràjèknàl ebèdeltem.hàt teljesn kikèszultunk vègig rohogtuk az egèsz ebèdet,hol engem szivatott az apukàja,hol az anyukàt,de àllatti jo volt.ès kaja se volt rossz.

Tegnap este maximo(apa)munkatàrsa + felesège ès 3gyereke volt itt..hàt ez nagyon durva volt.egyszer olyan hangzavar lett,rohangàlàs fel àll.de azèrt èlveztem,mert sokàt jàtszottam veluk ès tok èlveztèk:)

vasàrnap pihi,nem csinàlunk semmit:)

Egyèbkènt csinàltam kèpket,de hogy ez az egèsz Izsè stilusban menjen,otthon hagytam a kàbelem màr mint rosszat hoztam el.Yehhhhhhhhh.se baj majd ha haza megy kuldok kèpeket:)

és egy orom hir,kb.3hèt mulva ismèt felfedezehetol leszek magyarorszàgon:)egèsz pontosan nov.20-23.remèlem sokotokal ossze tudok majd futni.

Nagyon hiànyztok:egy hatalmas olelès mindenkinek!

 

U.i:igyekszem rendszeresebben ìrni:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://izs90.blog.hu/api/trackback/id/tr951490920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frani 2009.11.01. 18:54:14

hú igen szalcsin talizunk, már alig várom! aztán tényleg ne hozd haza a malachapcit! de legalább látom h élsz, és ne feledd mit ígértél MSN-en!!!!!!!
csóóóók
süti beállítások módosítása