hol is kezdjem?

tortèntek azèrt dolgok...nem tudom mesèltem-e màr de a nagyobbik gyerek elokaràcsonyi ajàndèkènt egy kutyàt kapott.akkor mondtam is magamba lesz itt mèg orditozàs a kutya miatt.hàt lett is.az igazsàg azaz,h.a kutyàt a Chri ès az apja szerette volna,h.Mirka ezt a csatàt alapbol elveszetette kènytelen volt beadni a derekàt.persze ezzel alàirta sajàt itèletèt mi szerint o fogja takaritan a kutya utàn(tobbè-kevèsbè igy is van).ès nèzuk szerencsètelen aupair làny helyzetèt,beleszòlàsi jog ugy-e az nincsen.de 100%,h.nekem kell takaritani az utàn a dog utàn ès ràadàsul,ez a kutya hulye,de tènyleg az nem èrt semmit.ès a kedvenc helye persze az èn szobàm,multkor elol hagytam jogaszivacsom ès lepisilte,de volt màr olyan,h.az iroasztalom alà kakilt.yeahhhh!!xDès persze csak màsnap vettem, èszreXDpersze minden hèten osszepisili vagy kakija a furdoszobai szonyeg.èljen az àllattartàs gyonyorei.de kedvencem akkor is az,amikor Mattiat probàlom megetetni,ami kisebb-nagyobb nehèzsègekbe szokott utkozni,mert ha nonek a fogai elègè nehèzkesen eszik.de minidig kell vmi matanivalot adni a kezèbe,h.egyen.ha jàtèkot megunta ledobja a kutyànak a kutya elrohan vele,èn megrohanok a kutya utàn,de hogy ne,maradjon egyedul a gyerek viszem magammal ot is,majd leultettem a foldre(màr tud ulni) ès bemàszok az àgy alà annak remènyèben,h.a kutyàtol visszatudom szerezni az ellopot jàtèkot,fakanalat,kanalat...stb.de nem mindig szokot osszejonni.

Mattia 2 tud szot mondani:mamma,bau-bau(vicky-a kutya).tok èdesen tudja keresni kutyàt.mondjuk elèg veszèlyesek egyutt.mattia onmagàban is.mert megeszi a viràgfoldet,multkor osszetort egy tartoedènyek a tetejèt.

mondjuk èn sem vagyok semmi.multhèten kàvèt ill cappucinot akartam fozni,persze az okos izsè nem zàrta rà rendenesen a tetejèt.ès egyszer csak nagy pukk meg bumm..ès a kàvè kilovelet ès a plafon tiszta kàvè lett,igy hagytam egy festmènyt emlèkbe:)Mirka csak nevetett ès mondta,h.mèg szerencse,h.nem az arcomra omlott,mert akkor mehetunk volna korhàzba.

apropo korhàz laura apukàja korhàzba kerult,mert a fejèbe àllt vmi...az a lènyeg nem emlèkezet a balesett korulmènyeire,de msot màr jobban talàn kovetkezo hèten kiengedik.

tegnap voltam reggie koncerten,vagyis inkàbb bob marley esten:)jo volt èlveztem,de ezek a digok mennyire nem tudnak partyzni.de tàrsasàg jo volt,ès itt mindig tortènik vmi.:)

birom oket,mondjuk elèg vicces,h.kb.mindenki tudja.h.mi a nevem ès hogy èn vagyok a Sophie.csak az a kelemetlen,h.èn rengeteg embernek nem tudom nevèt,persze jonnek nagy hèvvel,h.ciao Sophie-èn meg nèzek mint borju az uj kapura,mert azt se tudom ki fia ki borja,de màr haladok egyre tobb arcnak tudom nevèt pl.van:Antonino,Antonio,Teo,Cri,Cinsca,Lara,Laura(legalàbb 2),Irene,Giulia,Giulietta,Albi,Patrik...most hirtelen ennyi jutt eszembe.ez hozzàm kèpest haladàs.:)

 

kèpzeljètek Mirka+Maximo,ugy-e jovore keresnek egy màsik aupair lànyt.ès teljesen ki vannak,hogy nem talàlnak mèg egy Sophiet:)mondtam nekik,h.belolem csak egy van ès mèg egy ilyen nincs mit èn:Pde Mirkànak mondtam,h.ha nem veszenek fel veluk maradok orokre.:PXDMirka mondta ohh nagyon jo majd keresnek nekem vmi jo kis fèrjet.hàt mondom a fèrjbol koszonom nem kèrek.Maximo elkezdte nem is kellenek pasik..:P:)Mirka egyèbkènt mindig akar nekem talàlni vkit...kèsz!XD persze Laura is nyagat ilyen hulyesègekkel,de most fo az olasz emeltXD:P

na,most màr megyek alukàlni,mert kezdodik egy ujabb hèt. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://izs90.blog.hu/api/trackback/id/tr291737989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bog(: 2010.02.08. 00:02:24

Tecsaj...
az a Cinsca, az Csinszka?...mint amit ady kitalált?(:...

Izsé:) 2010.02.08. 22:00:31

hàt ady kitalàlta,de mivel itt nem ismerik mèg magyaro.t sem,ugyhogy nem..Francesca-àbol jon,Franci ès a vègèn Cinsca lett belole:)

brig:) 2010.02.21. 19:27:02

draga I.Zs:)sok sikert a kutyahoz,am nagyon cuki a kiskolok:) Ez most ugy jott ki mintha a tied lenne,de nem baj:)
Vigyazzal magadra csajeee!!
Csokk
süti beállítások módosítása