halihoooooo!!!!

mèg èlek meg ilyesmi,csak nem volt netem.a kovetkezo tortènt,elszàllt a netem,ègy ugy gondoltam majd éN,megszerelem.na addig szereltem ameddig,letoroltem egy programmot,ami a nethez kell.na,pufffffff.most mit csinàljak,az apa elevenen megnyuz,gondoltam.na,jo odaàllok el,legszebbik mosolyommal ès mondtam,nem mukodik a netem.erre o felàll bejonn a szobàmba,megnèzi ès vissza megy,tvzni,momdom ok,aztàn pàr òràval kesobb,nagy keresèsbe kezdunk,mert nincs meg az cd,amit rà kellene telepiteni a gèpre.ufffa,nem is lett meg egèszen tegnapig.vègulis az apa ne,haragudott.ezen is rohogtunk,miutàna az anya mondta,hogy azèrt nincs,mert letoroltem egy programmot ès kètsègbeesett arccal,mondtam,hogy tudom.:)na,minden jo ha vège jo:)

aztàn voltam velencèben,na hàt ez igazàn izgalmasra sikerult.az ut kmekbe kb.600-700,egy nap alatt(oda-vissza)jo kis tura:)

ugy kezdott 6kor kelès,rohanàs a vonathoz,kis hijàn lekèstem.megèrkeztem milànoba,rendben.ohh yeahhh,aztàn jott a kètsègbeesès,hol a jegy pènztàr,tegyuk,hozzà,hogy a vonat àllomàs kb.egy nyugati ès egy fèl legalàbb.a jegy pènztàr meg lent van a ,metrovonal alatt,rohanok megvenni a jegyet,persze a kinèzett vonatot lekèstem,de egy màsikkal,mentem 10perc kulonbsèg volt a ketto kozott,ugyhogy no para.rendben megèrkezek velencèben.mamàmal,meg occsèmmel,szèp nagy sètàkat tetunk fagyiztunk meg ilyennek,szèp volt nagyon ès jo volt vègre magyarul beszèlni hosszabb ideig.:)de sajnos telt az ido ès a vonatom meg indulo fèlben,megint rohanàs a vonatra,siker elèrtem,a helyem kèt pacàk ul,làtszolag nem tudnak,olaszul,de fel fogtàk,hogy ez az èn helyem,ès rogton elpàlyàztak onnan,konnyes bucsu mèg az ablakbol,fehèr zsebkendo lengetèse.ès iràny milano.siker milano,megint rohanàs jegyet venni.sajnos nem figyeltem rendesen ès a jegyemre meg nem volt rà ìrva,hogy hànykor indul a vonat,na teljes kàosz bennem.mi francot csinàljak.iràny ott egy normàlis kinèzetu pasa.megkèrdezem megy-e comoba ez a vonat,azt mondja,ez nem.ok,ès akkor melyik megy nem tudja egy rendorhoz irànyit,a rendor se tud segiteni,azt mondja kèrdezem meg a kaluztol,oksa semmi pànik,minden rendben,kozben persze halàl ideges voltam,mert az ido vèszesen fogyott ès a vonatom 9korul kellett volna indulnia.persze nem jon kalauz.aztàn szembe jon egy sràc megkèrdezem hogy ez a vonat megy-e comoba,azt mondja nem.egy màsik sràc probàl segiteni nekem,de neki is rohani a kell,ès vègre kèt kalau szembe jonn velem.ès megkèrdezem,melyik vonat megy comoba,erre egymàsra nèznek,nem tudjàk,oda mennek a tàblàhoz bongèszik,erre az egyik az amszterdami megàll comoban,a màsik erre az nem lehet,az màr elment.èn màr teljesen kèsz a bogès hatàràn,mert ugy-e telefonàlni senkinek nem tudok a telefonomrol,hàla roming kituno mukodèsènek.aztàn kiderult,hogy az amszterdami vonat kèsve indul,èpp hogy elèrem,mèg kèt embert megkèrdezek,jo vonaton vagyok-e siker:)aztàn mikor hazaèrek mint akit fejbe vertek aludtam.nem is csoda.

ezen a hèten semmi izgi,csutortok akkor piac,megyek a piacra grill csirkèt venni vacsira.:)aztàn ma,voltunk karàcsonyfàt nèzni.novemerbe karàcsonyfàt???????????mirka elmagyaràzta,hogy nàluk,màr december elejètol szokott karàcsonyfa àllni a nappaliba.èrdekes.vki otthon csinàlja ìgy v. ez is csak vmi orult digo szokàs??

màr nagyon izgatott vagyok,mert MEGYEK HAZA.olyan jo lesz titeket 3honap utàn làtni,vkit règebb ota nem làttam.remèlem sokotokkal talàlkzok,majd az otthon lètem soràn.

 

hatalmas olelès mindenkinek:)hamarosan

 

u.i.:Frani nem tudom betartani az igèretem,de azèrt remèlem magyaràzatot el fogatsz azèrt tolem,miert nem sikerult.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://izs90.blog.hu/api/trackback/id/tr461525726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brig:) 2009.11.18. 13:55:17

nalad is porog az elet IZs-m:) Es bazz mar megint Velenceben voltal!! En mikor mehetek hozzad? Viszem a gyereket is jo?:P
Vigyazz nagyon magadra!!!!
csokk

Izsé:) 2009.11.18. 20:49:19

hàt igen,velence màr fuggosèggè vàlt:P
orulok,hogy irtàl,hatalmas csok ozon:)
ja ès a kifuton vigyàzz a magas sarok olni tud:P

te is vigyàzz magadra,ès adullal is:P:)
süti beállítások módosítása