egy ujabb het...

2009.09.20. 15:48

Elkezdott az iskola,ugyhogy nincs itthon a nagyobbik gyerek,csak kettecskèn vagyunk a picivel.àltalàban dèl ès egy kozott hazaèrtnek a szulok egy gyors kajàra aztàn mennek is.na,most ez àltalàban tortènik igy.de pl.:hètfon a szomszèdoknàl voltam a picivel,mert tàrgyaltak egy keresekdovel.ès mi elvileg egy oràra lettunk "szamuzve"a szomszèdokhoz gyakorlatban egèsznap ott voltunk,aztàn jott laura vele ès a tesojànak a legjobb baràtjàval kimentunk a kicsivel egyutt sètàlni.aztàn lauràval elmentunk vàsàrolgatni.kedden is voltunk vàsàrolni,mert talàlt magànak egy kabàtot ès kedden meg is vettuk.

aztàn tobbi nap ugy zajlott ahogy irtam,azzal kivètellel,h.nem mindig jottek haza ebèdelni ès van amikor este kèson jottek haza.

egyik nap itt vacsizott az apa egyik munkatàrsa,megszokott,elofordul..ès itt volt egy màsik mukso is..tipikus genszter feje volt,de egèsz normàlis volt...szoval hajnalig tàrgyaltak ezzel az embererrel.szombaton vacsin  voltunk a baràtoknàl..ès kagylot ettem durva..elèg viccesen nèzi a kagylos tèszta de nem volt rossz.aztàn mèg ettem kulon is,mert mèg ugyis ettek,de az nekem màr sok volt ugyhogy az apa befejezte helyettem..ès azota is azt mondja,milyen keveset eszek...normàlis ez annyit eszek mint a diszno ès ez neki kevès...de tènyleg sokat eszek..tul sokat is.

aztàn ma elmentek ugyan azzal a munkatàrssal ebèddelni,de oda màr nem mentem,mert vàgytam egy kis szabadsàgra..hàt ennyi volt a hetem nem tul izgalmas..de egy jo hir kaptam a hèten itt van viri a kozelben..az a kozel 100km-ert jelent,de nagyon orulok neki:)remèlem ossze is futunk:)egy,nagy csok mindenkinek.ès hajrà mindenkinek amit èppen csinàl!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://izs90.blog.hu/api/trackback/id/tr501394734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frani 2009.09.23. 13:36:30

nagyon szupi...én is úgy babáznék!
de Ízsé, a kommentekhez is írhatsz néha, meg el is olvashatnád őket!!!!
pusz

bog(: 2009.09.28. 17:24:53

Izs...jöhetünk hozzád?...beszélhetnénk vmikor(:...

Izsé:) 2009.10.01. 23:09:24

dràga Frani!!kicsit telhetelen bagy mèg a kommetekhez is ìrjak:P
egyèbkènt mindig elolvasom a kommenteket ès nagyon jòl esik hogy hozzàszoltok ìgy èrdemes ìrni:)csok:)
süti beállítások módosítása