Dràgàim ne,aggodjatok annyit mert hamar megoszltuk:P 

szuru elnèzèst,hogy ennyi ideje nem jelntekeztem,de netem se volt ès itt semm voltunk/voltam.:)

nem is tudom hogyan kezdjem.

kaptam màr jò pàr dolgot mp4 amit nem tudok mèg hasznàlni..parfumot,ruhàt,gèpet minden fèle hulyesèggel.

jahh ès nàpolyi nagynèni,nem driller ès nincs neki pisztolya.:P:Dès egyèbkènt egy nagyon jò fej no..leszàmitva,hogy àllandoan beszèl...ès mèg annàl is tobbet.szoval soha be nem àll a szàja csak akkor amikor alszik:P:D

na,msot màr tènyleg elkezdem mesèlni mi tortènt velem az elmùlt idoszakban.:)

utazàs:hàt csak szèpen komotosan hallatunk nem sietunk mi sehova vègulis ma csak 3 ès fèl òràt kell utaznunk.megvàrtuk maximot(apa) osszeszedtuk a ziat.akkor indulàs.erre csorog a maximo telefonja..hangos orditozàs kiakadàs,ìràny a maximo munkahelye..ès vegulis o nem tudott jonni,mert gàz volt a munkahelyèn ès be kellett àllnia.jo rendben,akkor elindultunk ìgy ahànyan voltunk,de elotte mèg haza vittuk a papa cuccait.jo rendben.ez is meg volt akkor ìràny az autòpàlya ez kb.8-9fele lehetett.na,most azt mèg tudni kell,hogy az egy dolog hogy elindultunk,de megàlltunk jo pàrszor idokozben,mert baba mèg csak tejet eszik..ès ahhoz meleg vizet kell csinàlni,de hanem is mindenkèppen meg kell àllni vmièrt.ja ès persze,h.baleset volt az autòpàlyàn.

Jò vègre fèl1kor szàllàs helyunkre is èrtunk:)YEHHHHHHH:)fàradtak voltunk elèggè.a szàllàs nagyon szèp volt.hegyek vettek korul minket,majd rakok fel kèpet amint megszerzem a fènykèpezot,mert az enyèmet nem vittem el.

màsnap felkeltunk ìràny a temeto,mert ennek az utazàsnak  a cèlja maximo apjànak sìrjànak a meglàtogatàsa volt mivel,nem règ halt meg ès akkor tàjban volt a szulinapja.ezutàn iràny a rokonok.itt minden rendben volt.ezutàn korul nèztunk a vàrosba amit nem neveznèk vàrosnak.szèp kis helye,persze digò papàk kinnt ultek a bar elott ès kàrtyàztak.vicces egy làtvàny volt.

màsnap mèg egyszer elmentunk ua.azokhoz a rokonokhoz.elkoszoni.mivel nem volt olyan koztunk akinek hetfotol munka ìràny ròma a kovetketo rokonokhoz.mirka testvèrèhez egèsz pontosan.ot annanak hivjàk ès van egy làny akit sarànak.ez a kis làny egy nagyon szèp kis làny.:)igazi mediteràn szèpsèg:)szoval megèkeztunk ide itt èlt mèg a tesonk kivul mirka apja pino,ès michela anna egyik baràtnoje.oksa. mindenegy kicsit megijedtem ettol a baratnos tèmàtol,de mondta mirka az albèrlet miatt,mert az nagyon dràga ròmàban.ìgy màr màs.:)

màsnap ìràny ròma,csak egy-kèt dolgot nèztunk,aztàn kovetkezo nap annàl tobbet buszra szalltunk(arra tipikus turista buszra).persze ohh tok klassz mèg hallgatni is lehett,h. mit làttok èppen kivàlasztoma nyelvet,fèl uton èrzèkeltem,hogy feltunoen nem èretek semmit..ès leesett tul sok s betu gyanus volt.hàt persze mert ez spanyol..èn marha..de legalàbb leesett:D:Pvègulis siker:)kèszitetunk sok kèpet majd kuldok.màrmint kirakok.

egyik este csalàdi vita alakult ki èszak ill dèl konfliktoja hol miyen az èlet ès mièrt jobb egy dèli gyerek..ùgy egymàsnak estek,hogy kezdtem fèlni persze az asztalon egy kès is vot mert èppen dinnyèt ettunk..mondom jò itt mèg vèr is fog folyni,persze ez nem kovetkezett be.de elèggè sajnàltam mirkàt aki egyedul de harcosan kiàllt az igaz mellett..o lèvèn èszak kèpviselete.elèg durva vita volt..ès nem hiszem hogy lett megoldàs,mert màr szemèlyesen sèregettèk egymàst ès ez nem volt tùl jò.

ja ès persze mèg ròmàban voltunk mèg egy rokoni ès baràti latogatàst nem hagyhatunk ki...teljesen kèsz..vègre ìràny haza persze firenze korul mèg kiugrottunk zia rokonaihoz...kèsz agyhalàl..ennyi rokon..:Sannyian vannak mint ègen a csillag ès ki-kinek  a rokona persze soha se lehett tudni.

vègre haza èrtunk 2napig a nagyobbik gyerek vigyàzztam itthon..jò volt egy kis nyugi.Ja ès hogy bogi szìvèt fàjdìtsam tegnap a comoba voltam a comoi-to mellett..àllati szèp volt...bogi oda elmegyunk kozosen is muszàj kell kihagyhatatlan.

ez volt az utazàs...

mèg egy kèt szo kaja:ne,aggodjatok nem vagyok fogyo fèlben mèg...de hust nem nagyon szeretem,mert nagyon rossz..szornyu bisteket soha tobbet làtni se akarok,mert majd kihaltam annyira rossz volt.fo vàltozatossàg tèsztàt+hust+zoldsègeket+fagyit ès esetleg egy kis sajt amit àltalàban esszunk.de màr 2x ettem mcdonaldsban is.

a csalàd bonyolult felèpitèsu,mert itt nalunk ez màr a màsodi hàzzasàg gyerekkel.az elozobol van 13 èves làny.

 

baba:aranyos màr megettetem ès peblenkàztam pàrszor nem nagy ordongosèg,ennek fejèben,elehànyt ès lepisilt a kis sràc:):Pne,baj ez ezzel jàr.

 

most befejezem,mert a kezem jad kihal...csòk mindenkinek!:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://izs90.blog.hu/api/trackback/id/tr71364092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

navajjon?_íristennő:) 2009.09.07. 19:06:14

naaa,zajlik ám az élet!!:P:P
a spanyol jól jött volna nekem:D:D na majd egyzsre ha arra járok...
nálunk is nagy a rokonság csak mi nem látogatjuk őket..:PxDxD
na megyek,mert tod milyen a számtek...ááá,és hnap beavató ami szenzációs lesz..(enyhe irónia)
na,pusszantááááás:P:)

Frani 2009.09.07. 20:08:45

Izsé!!! A nagynénik kiszámíthatatlanok! Honnan veszed, hogy nem a combfixében tartja a pisztojt????
Mellesleg...beszéltél öreg digókról és szép fiatal csajokról....te most vagy az idősekre buksz vagy lezbi lettél!!!????? Ne haragudj, de még egyetlen helyes 22 éves digóról sem áradoztál!!! HOGY FORDULHATOTTT EZ ELŐ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
pusz

bog(: 2009.09.08. 22:43:08

Izsééé....Comooooooo................
süti beállítások módosítása