elkezdodott...

2009.09.13. 17:23

hàt eltelt megint egyhèt.nem sok szabadidom volt,mivel most màr egyedul voltam a gyerekekkel/vagy èpp csak kicsi babàval.fàraszto volt,de jo.jol megy mar a pelenkàzàs,etettès,bufiztetès ès egyèb finomsàgok:):P-

ezekben a napokban elèg zavarodott idoszak volt,mert kb.elmentek a szulok 8-9 fele ès este 9-10fele èrtek haza.kemèny volt,de ez nem szàmit àtlagosnak.mert àtalgosan csak 6ig kell a babàval lennem,mert akkora èr haza a mamma.de ez majd nem tudom mikortol lsz igy mert a mamma csak fèl àllàsba lesz(sikerult neki elintèzni),de azt is csak oktobertol,mert okt.1-tol kezd.addig itthon lesz,de gondolom besegìt a fèrjènek,mert sok a melo.na,ennyit a "munkàrol".

szoval egyèb dolgok a papa àllandoan szivat,mert ugy mond hogy sì,h. elotte hozzateszem ahhh sì,erre mindig rohog ès màr helyettem mondja ahhh sì.:D:Pegyèbkènt birja fejemet.ès igazàn akkor loptam be a szivèbe magam amikor kèt pofàra ettem a peperonijukat aminek szerintem koze nincs a csiposhoz.mondtam is hogy a mi peperonik joval erosebb,attol mèg sirni is szoktam:)hozzok majd neki ha haza megyek.

ja kaja ki vannak akadva,h.mennyire nem eszek zoldsègeket.tegyuk hozzà hogy àtlagon feluli zoldsèg mennyiseget megeszek mindannap elèg sok paradicsomot.aztàn megeszem salàt oliva olajasan,spenotan a kulonfèle varriànsiait,a karfiolt.de nem igazàn van inyemre pasdlizsàn sutve ès a paprika megfozve olvia olajjal nyakon otve.ès erre ok kèrdezik mit eszek otthon.mondtam eszek èn zoldsègeket csak nem igy.mondjuk a fozelèket nem magyaràztam neki..lehetetlen vàlalkozàs lenne..ja ès a cukinit megeszem mindenfèle formàban.ja,ès annyit eszek/etettnek,hogy majd csak guritani lehet haza:Pszoval eldontottem jarok majd futni csak nem tudom,hol van zold terulet ahol lehett futni,ès mèg futo cucc is kellene.(alig birtam elszabudlni a kiskolyoktol mert nem règ jottunk haza ziatol,mert ott volt ebèd ès most megint csak ketten vagyunk itthon.)

ja ès sikerult vègre beuzemelnem a mp4 igy tudok vègre zenèt hallgatni halleluja:Dmàr elvonàsi tunetemi voltak:D

tegnap voltunk bevàsàrolni kb.5ora alatt sikerult...auito szornyu volt màr a vègèn,annyi mindent kellett venni..ja ès megint talàltak szobanovènyeket..ez a màniàjuk novènyek novènyek hàtàn(zia+mamma)..ma voltunk zianàl kajàn..aztàn papa vmi dolgot intèz a munkàjàval kaocsolatban mamma+zia megelmentek az ikeàba..kivàncsi vagyok hànyra fognak haza èrni:P:)

ujabb hìr fogok nyelviskolàba jàrni csak keresni kell nekem egy megfelelot:)yehhh:)

 

ès ìgy a vègèn szeretnèk felètek egy pàr kèrèst intèzni:1-filmeket szeretnènk de csak angolul,ha felirtat van rajta mèg jobb lenne.

2-zenèk minden mennyisègben.mindenfèlèk.

hirtelen ennyi jutott eszembe.ès a cimem:Lurate caccivio

                                                        22075

                                                        via varesina 103

                                                        provincia como

ès az anyuka nevèt irjàtok rà(Mirka Perrotta)ès alà az enyèmet.

 

asszem most ennyi,ès nov.20-22ig megtalàlhato leszek magyarorszàgon\hugom szalagavatojàn egèsz pontosan:)

 

egy nagy adag csok mindenkinek:):D

A bejegyzés trackback címe:

https://izs90.blog.hu/api/trackback/id/tr611379303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

navajjon?_íristennő:) 2009.09.14. 18:59:45

túl szorgalmasasn írsz a blogodba,alig bírom követni az eseményeket..:P(érezd az iróniát!!)
na,milyen jó,h nem is lett meg a kábeled,minek van helyette mp4-ed:P:)
ja,légy büszke,leső töri dogám györgyi néninél 5lett...de sajna egy pontot vesztettem...h lesz ebből így D?
na,léptem,leninből kell prezentálnom vmit faktra:P

brig:) 2009.09.15. 19:33:23

egyetlen drága Nyuszómuszómm!!
Én is ott leszek elvileg azon a szalcsin:) vagy,ha nem hívnak belógok:P
Remélem majd találkozunk!!! Jah és kitartás!!
csókk

Frani 2009.09.21. 19:30:08

Sofia!!! É papá, é mamma, é madre, sono bambini, ma dove sono i ragazzi???? Mi racconti i ragazzi!!! Jól van inkább hagyom az olaszt, mert már így is belesültem :P
Szóval IZsé!!! Mesélj már a digókról 1-2 szót...had csorogjon már a nyálam!!! Ott vagy már nem tom mióta és csak a papa a papa meg a papa...
Kezdek aggódni érted!
Na legalább hallani rólad! Hogy még nem lőtt le a maffiózó nagynéni!
pusszancs

bog(: 2009.09.22. 21:35:11

izs, google, torrent download, letöltöd magát a torrentet, amivel majd letölthetsz. ha ez megvan, akkor rámész a torrentz.com-ra ott beírod a filmet. kidobja az eredményeket, és ne a felső sávból válassz, azok fizetősök. van egy elválasztó vízszintes csík, onnan. rákatt, és rámész ott is vmire, amelyik szimpi, és torrent download. hagyod, hogy letöltse. mindig amikor feljössz a netre elindítod a torrentet, nhogy tudja leszedni. feliratok.netne.hu-n találsz magyar és angol feliratokat. ha vmi gáz van, szólj. és néha válaszolhatsz az smsemre...(:
süti beállítások módosítása